OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 9 19:20:12 CET 2014

I když si taky rád přisadím ;-) , tak tentokrát je to myslím OS independent.

Viz archiv http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2014-December/467403.html
a předchozí - tam je to OK (tedy pokud jsem pochopil ta slova a správná
písmena do nich)... Codepage ISO8859-2 a je v hlavičce HTML, takže bez
problémů.

Asi se to kolegovi wekovi zobrazuje špatně jen v jeho mailovém klientovi
- nevyjádřil se.

--
Jirka