davnovek v pocitani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 9 17:14:33 CET 2014

Mám tady taky jedno LOGAREX , specielní "elektrikářské", vyznačující
se stupnicemi e na x a e na -x.  Vystudoval jsem s ním elektrofakultu
ještě před příchodem kalkulaček. Problém je, že už na ty stupnice
špatně vidím. Kalkulačka na mobilu je přece jenom lepší. Obrovskou
výhodou počítání na logáru byly, že člověk musel mít kontrolu nad řády
a tím pádem se těžko mohl dopočítat naprostého nesmyslu.