zesileni repro

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 9 11:19:51 CET 2014

Trimr jste předpokládám zkoušel vytočit až k 0...

Buzení repro tímto způsobem není optimální ani impedančně, ani tím, že
jsou využity vlastně jen kladné půlvlny.

Mimochodem u GM jsem nenašel 17 Ohmů repro...

Pokud chcete zachovat reproduktor, zvolte jiné zapojení zesilovače
(jakýkoliv co nejjednodušší IO, popř. jen můstek z transistorů).

Příp. zkuste místo reproduktoru přímo mezi mezi výstupy hradel (piny 8 a
11) zapojit piezočlen, raději s nějakým odporem cca desítky až stovky
Ohmů v sérii (aby nebyly výstupy "natvrdo" propojené kapacitou pieza).
Piezočlen samozřejmě v rezonanční komůrce a co největší (např.
http://www.gme.cz/kpe-1700nc-p640-061 - pokud nevadí velikost)...

Příp. něco jiného z http://www.gme.cz/piezomenice-zapouzdrene apod., ale
pozor - ne samokmitající.

--