Re: OT: Psaní redukovanou abecedou (bylo: Psani azbukou)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 9 10:36:10 CET 2014

Gužôčka jamôčka...

źaža ho, papžuha, ogrcal mi krpce.

Je to takto lepšie?

---
Kupodivu, citam.

Ale 99% mojich prispevkov su p***viny (alebo k***tiny? s tymto mam ako
ne-slovak vskutku problem) - cim sa, myslim, nevymykam z priemeru
konferencie - takze IMO nestoja za to, aby som sa kvoli tomu zdrziaval s
diakritikou (ktora mi znizuje WPM na cca 30%).

Madarsky pisat vlastne neviem, za cely zivot som napisal asi 5 textov po
madarsky (toto mozno poznaju aj niektori pritomni kolegovia z
Polsko/Ceskeho pomedzia).

wek