Zneskodneni TV

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Prosinec 9 08:52:27 CET 2014

Ano, neplatí. TV jsem kdysi zlikvidoval a odhlásil. A již nikdy ji tady
nechci, ani se nechci jakkoli podílet na buzerativním systému financování
ČT.

Podnájemník může dostat TV, kterou by používal jako monitor. Trvalé bydliště
má na adrese, kde bydlel a poplatky si tam platí maminka.

PH

Od: Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw na seznam.cz(mailto:kotlaba.hw na seznam.cz)

"V té domácnosti se poplatky za televizor neplatí?
Kdysi jsem přebýval v bytě, jehož majitel měl odhlášený televizor (bydlel a
platil jinde),
já jsem si tam svůj televizor přinesl, majitel bytu se bál, aby na něj
nějaký kontrolenko
neskočil, ptal jsem se na ouřadě, jak je to s poplatky, když si přinesu
někam svůj televizor,
prý stačí, když platím v místě trvalého bydliště. """

"Od: Pavel Hudeček
Aha, takže pro firmu je to jednoduše řešitelný administrativní úkon.
Mám za to, že ten zásah se fyzicky provádí pouhým zaplombováním anténního
konektoru, snad dokonce bez rozebrání TV.
V mém případě se jedná o monitor v domácnosti bez TV, teď jde o to, jak
správně postupovat v tomto případě."