zesileni repro

Úterý Prosinec 9 08:18:29 CET 2014

Já bych zkusil zapojit reproduktor přes transformátor (Jak to má být hlasité?
Stačí když to máš u ucha nebo to má být slyšet, když to leží na stole?)

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Urbancik
Komu: Hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 12. 2014 0:24:40
Předmět: zesileni repro

Zdravim konferu,

Postavil jsem si zarizeni co je na obrazku (vyhledavac zkratu)
http://i.imgur.com/0nNFYGx.png

chodi to pekne, jen je hooodne tiche.
Repro je z GME, 17ohmu, ostatni soucastky podle schematu (zmeny jsem delal
jen ve zdroji (2x7812, 1x7805, jen tl074, SMDcka)

Poradi prosim nekdo jak to poladit? Tzn zesilit? Zkousel jsem menit hodnoty
okolo toho T, mam tam BC818, ale nijak to nepomohlo.

Pavel