zesileni repro

Úterý Prosinec 9 08:01:55 CET 2014

Probůh co to všechno umí, že je to tak složité?
Respektive jak to funguje ? Vyhledávač zkratů…
Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Tuesday, December 09, 2014 1:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: zesileni repro

A je to v krabicce? Tedy ma se ten zvuk o co oprit?
PK

Dne 9. prosince 2014 0:24 Pavel Urbancik <hw na itherm.cz<mailto:hw na itherm.cz>> napsal(a):
Zdravim konferu,

Postavil jsem si zarizeni co je na obrazku (vyhledavac zkratu)
http://i.imgur.com/0nNFYGx.png

chodi to pekne, jen je hooodne tiche.
Repro je z GME, 17ohmu, ostatni soucastky podle schematu (zmeny jsem delal
jen ve zdroji (2x7812, 1x7805, jen tl074, SMDcka)

Poradi prosim nekdo jak to poladit? Tzn zesilit? Zkousel jsem menit hodnoty
okolo toho T, mam tam BC818, ale nijak to nepomohlo.

Pavel