Re:OT:logo

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Prosinec 8 20:55:03 CET 2014

Když už OT, tak mám jeden volně navazující zážitek.
Před rokem jsem při náboru na střední školu, která má v názvu informatiku a elektroniku, lákal jednu slečnu. Její matka se však tvrdě stavěla proti, protože by dcera musela být na internátě. Na moji argumentaci, že nemusí mít obavy, protože vychovatelky a pevný řád to všechno vyřeší. Maminka: "Kdepak, já vím jak to na internátě vypadá, já bych vám mohla vyprávět, co se dělo, když jsem byla na internátě já." Tak jsem se zeptal "A která to byla škola". Maminka: "Arcibiskupské gymnázium .........". To město raději uvádět nebudu.