Psani azbukou (bylo: Re: OT Kanony a ustova brzda)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 8 20:17:37 CET 2014

>No, ty doplòky se "nebookmarkují", ale instalují do prohlížeèe èi
>poštovního klienta a pak to slouží jako rychlý a nadmíru jednoduchý
>pracovní nástroj...

Mno, ja viem co je add-on do browsera. Bookmarkovaval som si stranky s
online transliteratorom este v casoch, ked ziadne addony neboli. Ale, ako
som bol pisal, ten translejt.gugl mi poskytne pohodlnu transliteraciu na
*ktoromkolvek* pocitaci bez potreby instalacie cohokolvek ci dokonca
potreby specifickeho browsera. Bonus je, ze si nemusim pamatat presne
pravidla tej transliteracie, plus je tam aj ta virtualna klavesnica, a
rovno vidim aj preklad do anglictiny, t.j. viem, ze som nenapisal uplnu
hlupost. Nevyhoda je len potreba urobit copy/paste, ale to vcelku zvladam
;-)

Verim ze chapete vyhody (aj nevyhody) takehoto riesenia (rovnako ako verim,
ze chapete, preco pre hw-list nepotrebujem postoveho klienta ktory vie
diakritiku ;-) ).

wek