OT Kanony a ustova brzda

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Prosinec 8 10:31:30 CET 2014

Amerika nemá problém se zbraněmi, ale s neléčenými psychickými onemocněními.
To jen média v rukou několika vyvolených vám říkají jen kousek pravdy, který
se jim hodí do krámu.

Takový člověk pokud bude mít zbraň, je samozřejmě nebezpečný. Ale tamější
problém není o zbraních, ale o zdravotnickém systému.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zapadlo" <zapik na email.cz>

no já nevím, asi čtu špatné úvahy a studie - mám pocit, že je to přesně
obráceně a i amerika má problém s nadměrným počtem zbraní mezi lidmi.
Asi bych byl nerad, kdyby mě někdo zastřelil jen tak, protože měl pocit
že ho ohružuju a přitom jsem se jen opřel o jeho plot,protože mi bylo
špatně. (pokud si správně pamatuju tak se podobný příklad stal i u nás)

Já radši akceptuju že po mě někdo hodí kamenem nebo větví, než že po mě
vystřelí.

Petr