uz ked idu tie vianoce...

Pondělí Prosinec 8 08:14:52 CET 2014

Ten přístroj starého Belly s vytáčecím kotoučem na té třetí fotce ještě funguje?

Vzpomněl jsem si, dokud jsme neodhlásili pevnou linku, měli jsme taky přístroj
s vytáčecím kotoučem. A když jsem potřeboval volat na zákaznickou linku,
ozval se automat "když jen otravujete, stiskněte jedničku..." atd. pak to vyjmenovalo
ostatní čísla a skočilo to zase na jedničku a já jsem neměl co stisknout
(akorát pod krkem toho co to takhle blbě vymyslel, pokud bych ho měl po ruce),
takže jsem musel volat z mobilu co jsem ho měl od konkurence.