OT Kanony a ustova brzda

Neděle Prosinec 7 21:56:17 CET 2014

Hezký večer,

	já vím. Však i proto umím zacházet se zbraní a myslím si, že nestřílím
úplně špatně. Ačkoli můj nemilejší terč jsou papírové růže na které
střílíme s děckama na táboře :-)

	Nicméně si stále myslím, že kdyby lidstvo dalo do vývoje smysluplných,
nebo i nesmyslných, ale zábavných, vynálezů tolik energie, jako do úsilí
jak se co nejlépe zničit, tak je svět někde jinde.

	Víkend končí, tak svoji naivitu zase uložím do škatulky :-)

Saša Svobodová