OT Kanony a ustova brzda

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 7 21:53:18 CET 2014

> Hezké, ale naivní. Tak to funguje jenom v pohádkách, viz Šíleně smutná
> princezna a záverečný souboj těch dvou maníků v bahně. Skutečnost ale není
> pohádka.
>
> P.K.
Zdravím,
  ale etymologicky to vypadá, že to tak dávno kdysi bývalo - jak končí válka ?
Někdo VYHRAJE a někdo PROHRAJE - ve všech jazycích, co znám. Tedy je znát, že
kdysi válka (asi) měla prvky hry, což už bohužel o těch dnešních říci nelze.
Ještě lepší než po sobě házet lahvemi mi přijde, kdyby se generálové sešli na
šachovém turnaji - šachy jsou vyloženě strategické, podobně jako válčení. A
generálové by byli vybíráni dle inteligence a ne dle politických a jiných
tlaků.
  Zdraví Pavel