Zivotnost flash

Neděle Prosinec 7 20:21:38 CET 2014

Abych rekl pravdu, instrukcni soubor aktualnich Intel/AMD procesoru
vubec neznam, ale co jsem to jeste sledoval u 386 tak to bylo svym
zpusobem rozsireni puvodni architektury.
Kazdopadne asi nejdulezitejsi je, ze ty procesory zaclo delat vic
vyrobcu a tim vzniklo konkurencni prostredi a prekotny vyvoj.  To by u
Mxxx asi mozne nebylo.
Zajimave je, ze ARM se rozvinul i bez prime konkurence, mozna ale je to
prave konkurenci v Intel architekture.