Zivotnost flash

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 7 20:12:26 CET 2014

>Asi preto, ze bublinkove pamate vyvinuli v Bell Labs.

Mozno vynalez sa stal tam, ale tie bublinkove pamate boli velky buzz a
venovalo sa im nakoniec viac firiem.

http://books.google.sk/books?id=4iIyTiheDscC&pg=PA224&lpg=PA224&dq=intel+licensed+bubble+memory+from+ibm&source=bl&ots=MvsVez76_X&sig=ApkFgl5Ejtx1Rq346pWv5qKANiw&hl=en&sa=X&ei=4KKEVOGtO-a07gb_2YCgCA&redir_esc=y#v=onepage&q=intel%20licensed%20bubble%20memory%20from%20ibm&f=false

Aj ked, ak to spravne citam, to znamena, ze ta krizova licencia
neovplyvnila priamo to rozhodnutie, ale nepriamo - keyboard controller v
IBM PC je naozaj 8041; ale v konecnom dosledku to je klasicka intelovska
paralelne rozhranie, takze je jednoduchsie ho pripojit k 8088/8086 nez k
comukolvek od Motoroly (ja viem, rozdiel je len par hradiel, ale to mohlo
zohrat rolu).

wek