slovensky termin

Neděle Prosinec 7 13:10:44 CET 2014

Zeptal jsem se tatínka(*), je to ale česky:

Výkladový slovník fyziky pro základní vysokoškolský kurz,
Prometheus 1999, str. 63: Změny zrychlení těles (např. dopravních
prostředků) vyvolávají jim přímo úměrné změny setrvačných sil, které
způsobují otřesy. Proto se veličina b = da/dt (vektorově) zvaná ryv {jerk}
používá např. jako ukazatel pohody prostředí v dopravě. Její jednotkou v SI
je m/s^3

D.O.

(*) Jak se říká, když nevíš, zeptej se tatínka, ten ví skoro všechno. Maminka, ta ví
úplně všechno, a nejlíp ;-)