Zivotnost flash

Neděle Prosinec 7 12:47:40 CET 2014

Tady bylo ještě jedno zajímavé pozorování a to že zapsat (a správně přečíst) se to
povedlo vždycky, chyby vznikaly jen při mazání (nešlo smazat). Tj. 1->0 šlo vždy,
0->1 postupně přestávalo jít.

Samozřejmě tenhle test nic neříká (a ani z principu nemůže říkat) o tom, jak dlouho
tam data zůstanou, resp. za jak dlouho se samovolně změní.

Ale podle mě ten hlavní výsledek je schovaný v tom, že údaj výrobce 20.000 není
našponovaný.

D.O.