Zivotnost flash

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 7 12:11:43 CET 2014

Zdravím,
  to ve mně evokovalo dávnou vzpomínku... Když jsem studoval, tj. v 80. letech
minulého století, velká budoucnost se vkládala to tzv. "bublinkových pamětí".
Ty právě měly pracovat na magnetickém nerotačním principu - v desce magnetika
vznikaly "bublinky" (domény) s opačnou polarizací. Ty se rotujícím polem
posunovaly v jakýchsi "koridorech" a daly se snímat nebo měnit. To tedy asi
byla zcela slepá vývojová větev, že ? Nebo se to ještě někde používá ?
  Zdraví Pavel