Kdyz jsme u tech procesoru pro zelenace (GCBasic)...

Sobota Prosinec 6 12:48:53 CET 2014

No, v tom pripade stoji za zminku i projekt
http://soapboxautomation.com/ kde si muzete z arduina a dalsich
platforem udelat normalni PLC a normalne to tak programovat, kdyz uz
obrazky, aspon neco standardniho...
Na video jsem kouknul a prislo mi to dobry tak pro deti na hrani.

Dne 6. 12. 2014 12:34, Jiri LINHART napsal(a):
> [...]
> Flowcode, kde nakreslíte vývojový diagram, program to přeloží do Cečka
> pro zadaný procesor a potom přeloží do hex souboru. Takže o procesoru
> nic moc vědět nemusíte a jenom programujete pomocí pár základních
> obrázků kterým dáváte vlastnosti.
> https://www.youtube.com/watch?v=cxXGRLhGL5g
>
> Velice jednoduché programování i přenos mezi AVR a PIC. Plno
> komponent.Doporučuji zkusit a potom nadávat.
> Dají se velice dobře dělat velké projekty a hlavně je tam i simulátor
> komponent. Takže když chci něco napsat na LCD tak to vidím jak to bude

>>> GCBasicu. V balíku volně ke stažení (licence GNU/GPL) je kompletně