napajeni LED

Sobota Prosinec 6 09:26:55 CET 2014

On 5 Dec 2014 at 7:54, David Obdrzalek wrote:

> Vim ze to nevim; muzete me nasmerovat na dalsi sebevzdelani jak na to?
I kdyz uz asi pro tohle reseni mam viz dale, tak stejne, muzete mi nekdo doporucit
nejake cteni o zdrojich proudu? Analogove veci nejsou moje domena.

> Muzete mi poslat nejaky prvni odkaz? Nedokazu to najit.
Jo tak uz jsem nasel, hledani AMC/GM/IP7135 ani IP7135 sice neslo, ale AMC7135 uz
jo. Diky, tenhle vypada velmi nadejne, holt kdyz clovek vi, tak to je pak brnkacka
:-))

D.O.