Programování Atmega

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Prosinec 5 23:39:30 CET 2014

Dne 5.12.2014 v 21:26 Kuba Jan napsal(a):

> Na to je někde na webu Atmega FUSES calculator, použil jsem to. (
> německy)

Delam to tak, ze z cisteho procesoru sosnu nastaveni fuses. Tim si
pripomenu, jak se to dela. Pak je porovnam proti DS a pochopim jejich
vyznam a polaritu. Pak si sepisu nove nastaveni a pouziju.
U kalkulacky bych dlouho badal, jestli mi ukazuje, ktere fuses mam
aktivovat (tedy zapsat 0), nebo mi dava uz invertovane hodnoty. A jestli
to nahodou neinvertuje programator nebo jiny prvek v ceste.

   TomM