Re: Bistabilní relé

AZe aze na seznam.cz
Pátek Prosinec 5 23:10:04 CET 2014

Ale Mlho, vždyť už tady o tom přes hodinu mluvíme :)
Krokové relé Finder...
https://www.distrelec.cz/krokov%C3%BD-sp%C3%ADna%C4%8D-1-sp%C3%ADnac%C3%AD-kontakt-no-24-vac-10-a-24-vac-250-vac/finder/26-01-8-024-0000/420732;jsessionid=D9F94658C53146F9CBF60812114E96C1.daechj011u
aze

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Sent: Friday, December 05, 2014 10:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: Bistabilní relé

5.12.2014, 22:42:05

Umim si predstavit relatko, kde kotva neovlada primo kontaktni svazek,
ale pres nejakou rohatku a zapadku otaci vackovou hridelkou. No a
vacky uz hejbou s kontakty. Jedno pritazeni kotvy, jedno pootoceni
hridelky ON, druhe pritazeni, druhe pootoceni OFF, popr. i jina
funkce, "naprogramovana" tvarem vacek
Jednoduche, EMC i idiotum odolne, oproti
beznemu rele cca 3, kousky plastu navic, takze i vyrobne levne. Nulovy
odber v klidu i pamet posledni hodnoty v cene.
Divim se, ze to nikdo nevyrabi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz