Programování Atmega

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Prosinec 5 22:32:06 CET 2014

Ale tak ano, ja si taky radeji fousy nekam naklikam, nez abych je
pocital, ale jak jsem rikal, obcas clovek neni panem kodu, ktery pouziva :)

Za to, ze to jde prepnout (a nakonec, jestli jsem to pochopil spravne,
velmi jednoduse jen poklikanim do toho konfiguracniho okna) odvolavam,
co jsem odvolal a slibuji, co jsem slibil - tedy tu vyhradu k GUI. Ja
Presto mel v ruce jen parkrat, nakonec jsem na nem vzdycky vypalil, co
jsem potreboval a nezdalo se mi to nijak spatne (a uz vubec ne vzhledem
k univerzalnosti programatoru), akorat to na par mistech chtelo pouzivat
driv hlavu nez mys :) Jinak pouzivam pracovne Beeprog (tam to chce tu
hlavu taky a ne malo) a soukrome hrst jednoucelovych (resp.
"jednorodinnych") programatoru.

Jo a kdyz byla rec o AVR a avrdude - kdyz chci klikacku pro USBasp,
pouzivam eXtreme Burner
(http://extremeelectronics.co.in/avr-tutorials/gui-software-for-usbasp-based-usb-avr-programmers/).
Docela prijemny kus SW pro Win i Linux, daji se doeditovat definice MCU
jednoduse v jednom .xml, co vic chtit (a ty fousy ma naopak defaultne
hexa a da se rozkliknout, co znamenaji, taky moznost).

Pavel Kutina