Bistabilní relé

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Prosinec 5 22:10:34 CET 2014

Důležitá je hystereze těch použitých relé, nesmí být moc malá . V jednom
okamziku jsou relé v serii a je na nich mensi napeti - musi spolehlive
drzet, jinak to nejede.
Me to neslo s 12V  VF relatky od Omronu.   Ta spinala pri 9V a odpadla
pri  7,5V . Muselo se zvednout celkove napeti.
  Se vsim ostatnim to behalo v pohode i pri vetsim rozsahu napajeni....

>>> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/hodiny_komplet.pdf