napajeni LED

Pátek Prosinec 5 20:19:43 CET 2014

V tomto případě (jedna ledka, jeden článek) je význam toho měniče dost
sporný. Po většinu doby vybíjení je na něm 0,5V, cca 20% napětí. Měnič
má nějaký úbytek na indukčnosti, na spinacím prvku, ztráty ve feritu...
Lineární proudový zdroj by na tom byl možná líp, ale musí být low drop.
Pomůže získat stabilní výkon během většiny doby vybíjení, na konci
světlo taky bude slábnout. Ten odpor není zas tak špatná volba :-)
Anděl