Další pekny bastl:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 5 19:02:18 CET 2014

Dobrý den všem,

k té dříve diskutované věci s displejem na kontaktním poli jsem nyní
připojil SI7020:

http://dejvice.cz/edison/tmp/si7020.jpg
(http://dejvice.cz/edison/tmp/si7020.jpg)

skutečná velikost švába je 3x3 mm.

Připájel jsem ho trafopáječkou na obyčejné dráty 0,5 mm a-la ethernet.
Zpočátku se se mnou nebavil, ale bylo to softwarem. Nebylo mi totiž jasné,
co mají v DS na mysli pod zkratkou Sr - teď už vím, že je to stop a start.

A teď už jsou na displeji grafy dost připomínající ty rozplizlé z
mechanického zapisovače. Nechal jsem totiž dělat puntík každou sekundu, ale
X se posune jen jednou za 5 minut.

Ale teď otázka: Je nějaký fígl, jak s co nejméně drátama připojit několik I2
C věcí se stejnou adresou?

PH