DS18B20 - USB - SNMP

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 4 13:56:39 CET 2014

Toho win agenta nedoporucujem.
Ma nejake obmedzenia (bugy)  na ktore sme pri vyvoji narazili
(W2003, W2008) $MS tomu hovori funkcnost ja mam pre to ovela
skaredsie slovo. a uz si presne nespominam ake
ale vedel by som prezistit. Teraz pouzivame nejake free
SDK od HP. Ale reziu okolo  je aj tak potrebne naprogramovat.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Thursday, December 04, 2014 1:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: DS18B20 - USB - SNMP

Trivialne to nebude, ak ste na webe nenasli nieco hotove pre dany senzor. Skusil som narychlo pogooglit, nenasiel som.
Nasiel som ale takyto projekt http://www.net-snmp.org/ Pomocou jeho utilit by mal ist spustit vlastny SNMP agent (nezavisly na Windowsovom) a pomocou skriptov nakonfigurovat vlastnu MIB a jej obsluhu. Na tych strankach su tutorialy, nasiel som aj takyto polopatisticky:http://blog.hongens.nl/guides/monitoring-a-windows-machine-with-extended-counters/
Co ale kazdopadne budete potrebovat navyse, je nejaka utilita, ktora bude vycitavat teplotu z cidla a "nejako" ju podhadzovat SNMP agentovi (napr. cez subor?).

miro

Dňa 4. decembra 2014, 11:39, peter tesar <peter.tesar na centrum.sk> napísal/a: