"Osciloskop" na kontaktnim poli:-)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 4 11:15:19 CET 2014

1M
100M
1000M

Ta posledna sa zapichuje do priamo do testovacieho konektora?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, December 04, 2014 11:00 AM
To: HW-news
Subject: Re: "Osciloskop" na kontaktnim poli:-)

takze kviz na piatok? Zoradte sondy podla vhodnosti pouzitia na rozne frekvencie? :-)

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/sonda.jpg

je k tomu spotrebny material, myslim ze sa to da aj rovno zapajkovat na dosku, takze dostanes vysokoohmovu skoro koaxialnu sondu, resp. test point, len tam zasunies sondu.

b.