"Osciloskop" na kontaktnim poli:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 4 00:43:15 CET 2014

Dobrý den všem,

trochu pohrál. Chtěl jsem vyzkoušet nový displej, ale nechtělo se mi dělat
desku.

Displej je NHD-2.4-240320SF-CTXI-1, tedy 240x320 a momentálně běží s 16b/px
přes paralel 8b.

Je to COG s plochým kablíkem určeným pro pájení do DPS. Místo toho jsem
připájel drátky a upevnil tavným lepidlem na proužek tvrdého papíru. Na
fotce pod displejem sedí ATmega8. Malá DPS čouhající vpravo je PonyProg.
Protože jsem neměl vhodný zdroj napájení, pro displej, použil jsem
podsvícení jako paralelní stabilizátor. Tedy vše je paralelně k LEDkám a ty
jsou přes 33R napájeny z 5 V v PC:-)

Kód zabírá něco přes 4 kB a běží na 15,6 MHz (přetaktovaný interní RC). Při
běhu na max. rychlost zobrazování je na dvou kanálech vidět něco přes půlku
půlvlny z 50 Hz.

http://dejvice.cz/edison/tmp/bastl.jpg
(http://dejvice.cz/edison/tmp/bastl.jpg)

EMC nic moc, při focení s bleskem to zatuhne:-)

PH