Wear leveling pro AT45DBxxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 3 19:04:18 CET 2014

>Dival jsem se a pokud zkusite vyhledat AT45DB MLC, tak u nejake verze primo Atmel popisuje.

Poprosim Vas o priamy odkaz, ja som nic nenasiel, a to ani
http://www.google.com/search?q=AT45DB+MLC+site:atmel.com , ani priamo
zadanim vo vyhladavani u Atmela
http://www.atmel.com/search.aspx?filter=p&output=xml_no_dtd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sort=date%3AD%3AL%3Ad1&ud=1&getfields=*&exclude_apps=1&q=AT45DB+MLC&site=en_collection

Naviac Atmel uz niekolko rokov tie AT45DB nevyraba t.j. sa u neho ani
nedaju priamo pozriet stranky atd.; daju sa sice vyhladavacom najst
datasheety, ale treba vediet presne meno obvodu.

> Neni to u tech malych kapacit, tam asi AT45DB vraci vzdy 0 tj. SLC.

*Co* vracia 0?

>Jinak zapisem samych FF bych asi nic nemel naprogramovat, poskodit ?

Datasheet nic take neuvadza, takze prisne vzate to nie je bezpecne robit.

wek