Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

Středa Prosinec 3 16:38:09 CET 2014

Kdysi v době kdy jsem se o to hodně zajímal (to byla doba Transiwattů40 a dalších) jsme byli nadšení z různých grafických ekvalizerů a podobných ptákovin. A pak jsme viděli přenosný magnetofon NAGRA s mixpoltem. Jediné korekce které ten mixpult měl byly horní propusti od 60Hz kvůli odříznutí síťového brumu.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Wednesday, December 03, 2014 2:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

Zdravim,
hodne OT (ale sedne): http://www.abclinuxu.cz/clanky/komiks-xkcd-411-techno

ad korekce: kdysi v Hi-Fi klubu jsme diskutovali, jestli maji byt vubec jakekoliv korekce v ceste od nosice az po vystup.

NE:
- prece autor nahravky vi presne co tam ma byt a co nema.
- vi presne jak to ma znit, jak to ma pusobit, co ma posluchac citit.
- audio soustava vysoke kvality tedy nepotrebuje absolutne zadne korekce
- je to naprosto absoultne totalne pravy prenos z nosice do vystupu.
jakykoliv zasah neodpovide puvodnimu zaznamu

ANO:
- i kdyz cela audiosoustava je absolutne vyvazena a prenos zodpovida minimalne 100% puvodnimu zaznamu, kazdy ma jiny sluch

a pak zacala mela ...

ja rikam, at si dela dle sveho - jde o jeho poslech a ostatnim je do toho nic

a na poslech uprednostnuji sluchatka - neslysim rusive drnceni sklenicek ve vitrine u sousedu.

:)

   Sam