Re: OT: velikost html stránky

Galloth lordgalloth na gmail.com
Středa Prosinec 3 15:31:58 CET 2014

A opravdu je ta okamzita akce tak velka vyhoda? Pokud bude mit uzivatel
rychle spojeni, nebude cekat dlouho. Na celou stranku v kuse vsak budou
muset dlouho cekat lide s pomalym pripojenim. Nehlede na to, ze na pomalych
pripojenich prenos velkych dat obcas spadne a pak se to cele musi tahat
znovu.

Honza