Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Prosinec 3 13:14:23 CET 2014

Hodně záleží co poslouchá (a z čeho). Pokud nějaký duc, duc tak tam třeba je potřeba zdůrazňovat, ale když jde např. o vážnou/filmovou hudbu tak tam je nějaká úprava spíš nežadoucí a teprve tam se projeví kvalita zesilovače (a ostatních článků řetezce a v podstatě i kvalita nahrávky). Alespoň tak to funguje u mě :-)

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Kuba Jan [honza.kuba na gmail.com]
Odesláno: 2. prosince 2014 21:56
Komu: HW-news
Předmět: Re: Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

No, ja jsem jednoho audiofila vylecil sokem. Mel doma nejaky
elektronkovy PA nedal na nej dopustit.
Tak jsme jednou vzali moji TW140 posadili na sebe a udelali poslechovou
zkousku. Ta TW140 ma korekce , tak jsem trochu pridal vysky a basy, jeho
Hi elektronkovy PA korekce nemel. Pak jsme udelali poslechovy test u
neho a dalsich nezavislych clenu rodiny.
Vsem se vic libil zvul z TW140.   Tenkrat to malem teky rozdupal, asi po
pul roce nekde sehnal TW140 a u me jsme menili vsechny vazebni kondy,
kvuli kterym casto praska potak hlasitosti.