[OT] Jak natrit polykarbonat?

Úterý Prosinec 2 23:22:13 CET 2014

O probarvenem ABS jsem take uvazoval, ale nevim zda lze dosahnout stejnych
pohledovych vlasnosti na ofrezovane plose jako na licove strane materialu.
Dalsi vec je odolnost ABS na svetle, ABS nevykazuje zrovna ukazkovou
odolnost proti UV. Pokud se to ma natirat tak u beznych termoplastu cena
neni az tak rozhodujici, pokud se tedy neblizi cene 4mm mosazneho plechu :-)