Re: Programování Atmega

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 2 23:19:42 CET 2014

Když jste si na fuses nastavil externí krystal, tak se to vztahuje i na ISP
programování. Atmel to asi chápe jako skutečné ISP, takže když chcete
používat krystal, tak ho v tom systému už máte.
Programování bez ohledu na okolí funguje jen při paralelním (high voltage)
programování.

PL

****************************

From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 02, 2014 10:19 PM
Subject: Programování Atmega

Jsem v tom "zajíc" ... :-(
Naprogramoval jsem pomocí toho třídolarového programátoru do USB Atmegu
s nastavením osc. na ext. krytal 8MHz.
Bohužel neproběhla verifikace, ta se povede až po přimojení šutru k
procesoru.
Atmega si tedy při programování nastaví "fuses" tak, že bez těch hodin
už pak nemůže bejt a proto nedojde k té verifikaci?

U PICky jsem mohl nastavit cokoliv ( LS, HS) a programátoru ( programu)
i PIC to bylo jedno.

Uvažuju správně? To je vlastnost, nebo někde udělali soudruzi chybu?
Díky JaKub