Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Prosinec 2 22:05:16 CET 2014

preco pripajat repraky, elektrody mas, uz ti staci len membrana a mas
elektrostaty
len asi budes musiet presunut platne tak, aby steklili membranu a nie
zvazok, ale to by nemal byt problem, vsak :-)
robo

----- Original Message -----
From: "balu na home" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 02, 2014 9:26 PM
Subject: Re: Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

aaa vidim, ze pan je fajnsmeker. Kedysi najkvalitnejsie sluchadla boli
elektrostaticke. Napajali sa vysokym napatim (100-vky V) z
elektronkovych zosilnovacov, alebo cez step up transformator z
polovodicovych zosilnovacov. Mozno mu krivdis :-)

V nasich elektronkovych push-pull zosilnovacoch v LHC tiez nemame
transformatory. 10kV priamo stekli zvazok elektrostatickymi
vychylovacimi platnami. Ma to sirku pasma od DC do 20MHz, uz som
rozmyslal ci by sa nedali pripojit nejake pol megawattove reproduktory :-))