serial terminal, custom baudrate

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Prosinec 2 16:26:49 CET 2014

Dne 2.12.2014 16:19, Jaromir Sukuba napsal(a):
> Bray terminal mi umoznoval nejake menej bezne baudrate, trebars 7200,
> ale treba si uvedomit, ze baudrate generator v PC (alebo niekedy este
> horsie, v USB-RS232 prevodniku) dokaze generovat len nejake konekretne
> hodnoty, pretoze deliacich pomerov je konecne mnozstvo, takze je velmi
> pravdepodobne, ze delitel pre 19201 vyjde po zaokruhleni rovnaky ako
> pre 19200.

Navic je to uplne jedno, asynchronni komunikace zvladne odchylku hodin
nekde kolem 2%.
Nastavitelne rychlosti vznikaji delenim kmitoctu nejakeho krystalu
radove v MHz (kdysi byvalo 1.8432, nevim z ceho se to bere ted),
vysledny kmitocet navic musi byt nasobkem prenosove rychlosti (16x).

Takze tady neni moc prostoru pro podobne ulety.

   TomM