Mierny [OT] Elektronkovy zosilnovac

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 2 13:57:51 CET 2014

Zdravim pracujucich :)

Dnes ma dorazil ####  ked som sa ho opytal ci
nepotrebuje nieco z farnellu. Stavia totiz elektronkovy
zosilovac (nieco ako emitorovy sledovac) pre sluchatka
Napajanie systemu je usmernenych 230V~ (oddelene od siete trafom 1:1)
, jedna elektronka, pracovny odpor 120Ohm. To co zhana je vystupny kondenzator 2mF.
Kedze na odpore bude jednosmernych 6 V + superponovana striedava
zlozka staci teda na napatie 16V a hlavne musi mat nizke ESR
a SFR mimo audio rozsahu. Udajne je tato konstrukcia hodne rozsirena :)
Jeho vysvetlovanie o  strmosti elektronky a vyslednej impedanicii som uz
ani nevnimal. Neakceptuje ziadne z mojich argumentoch o rizikach
tohto zapojenia. Najlepsi by preto bol realny pripad zo zivota
ak teda nejaky niekto mate sem s nim. Vystupne oddelovacie
trafo zotrel audiofilistickymi argumentami.

j.