RE: OT: nabídka opt. modulu

Úterý Prosinec 2 08:37:32 CET 2014

Výsosti (pane Kubo) nenechte prchlivost cloumat svým majestátem ;-)
Prosím za ty, kteří mají plnou dílnu vyřazených věcí a je jim líto to vyhodit abyste se nenechal znechutit teoretickými perfekcionisty a dál nabízel věci, které jsou hodnotné, byť u Vás již neupotřebitelné.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Monday, December 01, 2014 10:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: nabídka opt. modulu

No jako autor jsem zvolil řešení nejrychlejší a obrázek zkopíroval pomocí FTP.  Cíl mám trvale namapovaný v PC. Nic jsem nekrv*il, NIKDY NIKDO neměl problém :-(
Příště  s tím  ( a s dalšími věcmi ) rovnou šlehnu do koše, než abych tu poslouchal brblání, že to není růžový, nebo že je to málo voňavý...  nakonec je fakt, že to tu není žádný inzetní
místo. Jenomže jsem si říkal, že to zadarmo možná někdo využije, mnimálně ten attenuátor pro nějaké pokusy, demonstračky ve škole atd....

Ale ozval se zájemce a už to je skoro na cestě.
Tak bych to uzavřel.
JaKub