limonen

Pondělí Prosinec 1 20:18:01 CET 2014

On 7 Nov 2014 at 10:04, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 7.11.2014 od David Obdrzalek:

> Netuším, ale dostal jsem tuhle tento odkaz, tak snad je to ono:
>
> http://shop.lepiky.cz/cistici-a-odmastovaci-pripravky/l152-odlepic-v-plechovkach-10
> 00346/

> To nemám, ale pokud to vyzkoušíš, tak se určitě pochlub. Já sám jsem
> se k tomu nedostal.
To byla z mé strany spíše akademická otázka :-)
Já nemám ani HIPS ani dva extrudéry.

Ale zaujalo mě to, takže jsem se mezitím pokusil limonen poptat u dodavatelů
chemikálií, ale přes veškerou snahu jsem dostal pouze tuhle nabídku:
> 250 ml balení.......2 016 Kč bez DPH
> 4x250 ml balení......6 855  Kč bez DPH
to musí být zřejmě p.a. nebo pro kosmetické účely či čo. No tak z toho kšeft asi
nebude.

Na webu se dá najít, například zde, 1 galon za 32 dolarů, tj. cca 180 korun za litr,
ale bohužel jen po USA:
http://www.amazon.com/Florida-Chemical-D-Limonene-Gallon/dp/B00HGFTSIW/ref=sr_1_2?ie=
UTF8&qid=1416512842&sr=8-2&keywords=d-limonene

Nicméně, nakonec jsem našel v Brně firmu zaměřenou na zahrádkáře, a ti ho mají s
cenou cca 200/litr: http://www.fima-brno.cz/cz/index.php/page/26.html
Pro přespolní je doprava za 158, tak to pořád je dost i pod cenou u lepíků. Tak jsem
si tam koupil, teď už jen ten HIPS a čas na experimenty :-)

A pak vybádat, jak k naší tiskárně přidat druhý extruder, to ale nevidím zrovna
dobře.

D.O.