dsPIC30f2020 a PicKit2

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 1 11:36:47 CET 2014

TO NIE JE NA JEDENIE, ALE NA SPAJKOVANIE!!!

:-)))

Ako u vsetkeho, aj tu silne zalezi od kvality. Zo zhniteho mesa dobru
klobasu nespravis. Raz som trebars z nudze kupil v drogerii nejaky
nepocinovany univerzal, a to je teda silne e-e.

Z domacej produkcie pred rokmi kolega kupil za hrst univerzalov od
http://www.ch-print.sk/univerzalne_dosky/un11.php a dlho sme ich pouzivali
viaceri, a vsetci boli spokojni. Potom som si kupil podobne (akurat
metricke, ale v 99% pripadoch to nevadi) u Jana Galuszku (soucastka.cz,
ale ich tam uz nevidim, asi ich teda vypredal), ktore pouzivam dodnes.
Vsetko pocinovane, vacsie plosky (tie jedna-diera-jedna-ploska maju
tendenciu odpadavat), samozrejme normalny sklolaminat nie nejake debilne
papiere. K tomu ten teflonoidny drot, kvalitne stipacky, normalna olovnata
spajka s kvalitnym tavidlom, a nie je problem.

Miestni prehladavaci ebayov a pod. Vam urcite doporucia nieco bazaroveho,
ale tam je samozrejme otazne, co to presne je.

Ja viem, ze mnohi preferuju dat robit dosku na kazdu blbost, alebo si ich
robia sami; ale mne to pripada take neoperativne, najma ked dopredu neviem
presne, kam sa ten bastel bude uberat... ;-)

wek