UV LED strip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 1 11:12:39 CET 2014

To je pěkný nápad, ty UV LED pásky. Nenapadlo mě, že se to taky dělá.
Postavit LED osvitovku s tímhle je už asi opravdu brnkačka.

Mají tam pásek i se 12 LED/m, tak to už by byla slušná palba. Akorát
při 5m pásku už to chce 10A na 12V, takže asi zdroj z PC. Škoda, že
to nemají v provedení na vyšší napětí. I když možná by se to dalo rozdělit
na segmenty a zapojit 2 nebo i víc segmentů do série, a napájet to
pak ze 24V nebo i víc.

A jak to chcete řešit mechanicky? To už by asi chtělo nalepit na nějaký
tlustší hliníkový plech a případně ještě nahoru přidělat nějaká žebra a možná
i ventilátor, řekl bych.

Nemám s LED pásky žádnou zkušenost. Mají tam 2 verze: BareBoard IP30
a Epoxy IP65. Neumím si pod tím nic představit. To je tím Epoxy zalitý jen
nějaký ten regulační chip/odpor nebo se to zalívá celé, včetně LED? To by
pak ale asi časem vlivem toho UV žloutlo, ne?
A jak se takové pásky dělí, resp. jak se napojují? Na to se dá pájet?

Díky.

PL

**********************************

From: "iko" <iko.ikoon na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, December 01, 2014 10:35 AM
Subject: Re: dsPIC30f2020 a PicKit2

BTW: dnes ma prekvapila posta cinska, objednal som si UV led pasik na
vyvolavanie PCB a dnes mi to pride, to sa mi teda este nestalo... ani
neviem preco to posielal doporucene:

Dátum a čas Udalosť
26.11.2014    14:21 Zásielka podaná na pošte
27.11.2014    15:45 Výstup z krajiny podávateľa
29.11.2014    08:48 Vstup do krajiny prijímateľa
01.12.2014    07:42 Zásielka prevzatá na doručenie

iko