[OT] Přestavba myčky nádobí na zástavnou

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Prosinec 1 10:50:18 CET 2014

JJ, obojí jsem sundával jenom proto, že se to nevešlo pod linku. V
závaží byly pěkné oblázky, něco jako 4mm kačírek.

S tím pískem - zatím to vypadá, že myčka to celkem přežila, dneska
udělám zkušební mytí. Bál jsem se hlavně o simeringy a podobná těsnění,
ale v podstatě tam žádné nejsou. Čerpadlo na vypouštění vody má vrtulku
uvnitř plastové komory a točí se jen magneticky, ostřikovací čerpadlo má
keramické třecí kroužky, ty to snad přežily. Totálně zadřená byla
ostřikovací ramena a pojezdy košů. Vcelku mě Bosch docela potěšil
poctivostí, měl jsem rozdělaný třeba Whirlpool a vůbec se to nedá
srovnat (nesedící plasty, volné FAST-ONy, mizerné pájení a tak - viz
starší vlákna).

JMN