visual C++ redestributable

Neděle Srpen 31 23:05:18 CEST 2014

Mám takový dotaz. Nikdy jsem ve Visual C++ nedělal a jsem přesvědčený že
ho k ničemu nepotřebuju, ale ve Windows je (už byl i v XP) a když jsem
ho smazal, při nějaké příležitosti, možná při instalaci nějakého sw se
tam zase objevil. Teď koukám v sedmičkách na bordel na disku, v C:\ je
soubor install.exe a spousta souborů install.res.čtyřmístné číslo.dll.
Když ten install spustím, nabízí mi to C++ opravit, nebo odinstalovat.
Opravdu to je k něčemu dobré - nějaké programy to používají?

Anděl