Re: HiTech: načtení userID

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Srpen 31 15:09:49 CEST 2014

Co tak zalozit stranku se seznamem chyb a nedodelku Mplab/ Hi-Tech?

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Miroslav Draxal
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, August 31, 2014 2:47 PM
  Subject: RE: HiTech: načtení userID

  Takže rezimé,

  1/ využití interní „procedury“  unsigned char idloc_read (unsigned char reg_no) jsem nerozchodil.

  2/ po napsání vlastní procedury

  unsigned char idloc_read (unsigned char reg_no)

  {

      TBLPTRU = 0x20; // address 0x200000

      TBLPTRH = 0;

      TBLPTRL = reg_no;

      EECON1 = 0b10000000; // set to select Flash area

      asm("TBLRD*+");

      TBLPTRU = 0;

      return TABLAT;

  }

  Tak ostré HW (18f1320) našítá

  Simulátor v MplabX NENAČÍTÁ čili bug. Už to píšu Microchipu.

  Míra