RE: Pořádek v součástkách

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Neděle Srpen 31 14:15:34 CEST 2014

Ahoj,

pomocí VBA maker dokázal, ale asi bych na to raději použil Access. Když bys
pak každý šuplíček opatřil čárový kódem + čtečka, mohlo by to být i docela
rychlé. :-)

Milan

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Sunday, August 31, 2014 2:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pořádek v součástkách

Mám šuplíčkové krabice na stěně a ostatní mám taky v krabicích plných
pytlíčků. Víc by mě zajímal ten program. Uvažoval jsem dělat to v Excelu,
ale když si představím tu práci všechno projít, spočítat a pak když cokoliv
vyndám, všechno tam zase odčítat... Kdyby program dokázal načíst seznam pro
nákup a přičíst do jednotlivých položek, případně (třeba i s ručním zásahem)
vytvořit novou položku, pak načíst rozpisku a automaticky vše potřebné
odečíst, případně vypsat co chybí ... nevím jestli bych tohle v Excelu
dokázal. Kdyby už bylo něco hotového.
Anděl