Re: Pořádek v součástkách

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Srpen 31 12:43:33 CEST 2014

Niekde som videl system, kde kazdy suflicek (z priehladneho materialu)
bol podsvieteny LEDkou. Ked clovek klikol v "skladovom programe" na
danu suciastku, LEDka za suflickom sa rozsvietila, cim sa trochu
zjednodusila orientacia. Nechce sa mi to hladat, tak ako tak bastlic
si to nabastli podla svojich predstav a z domacich zasob.

Na druhu stranu musim povedat, ze aj ked sa mi ten system paci, som
nesmierny bordelar a kazdy pokus o vytvorenie poriadku pomaly
konvergoval k chaotickemu usporiadaniu suciastok. Snahy o udrzanie
poriadku ma stali podstatne viac casu a nervov nez obcasne hladanie
suciastok po sacikoch.