Re: VB net: dimenzování pole struktury ve struktuře

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Srpen 30 12:45:38 CEST 2014

Ale to prece neni vubec pravda (lidsky citelne). Jednak si jde pomoct
pomoci attributu z System.Diagnostics, mnohdy (mne zatim vzdy) staci udelat
is vhodne ToString metody nebo get-property (napovim: udelate si get
property, ktera uvnitr usklada string z jinych field/property. Najetim mysi
(nevo vlozenim do Watch window) muzete koukat na krasne naformatovany
string)
A dalsi moznosti by se nasly.
Jo, a pole Char je samozrejme spatne:) Char ma 2 byte a znamena Char.
Marek