VB net: dimenzování pole struktury ve struktuře

Sobota Srpen 30 06:23:10 CEST 2014

A pak se clovek divi, ze .NET aplikace spousta lidi povazuje za
nepouzitelne pomale a narocne na pamet... ;-)
Ulozit binarni pole jako 256x127 stringu, to jsem jeste nevidel. Ale ze
se v C# kazdy ciselny parametr predava jako string, nebo lepe jako
object a pak se prevadi prostrednictvim ToString jednim a Parse druhym
smerem, to vidim bohuzel docela casto.
Pritom, kdyz se pri psani programu premysli, funguje kod v C#
srovnatelne rychle jako v C++.