li-pol baterie

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 29 12:22:36 CEST 2014

 29.8.2014, 12:09:44

Pokud nechcete platit postovne, tak musite nakupovat v miste vaseho
bydliste. To jste ale neuvedl, takze by vam relevantne mohly poradit
pouze jasnovidci s kristalovou kouli, ti se vsak bohuzel, pramalo
orientuji v problematice akumulatoru.
Jestli ocekavate, ze je nekde v CR obchod, kde vam pres pult prodaji
jeden LiPo aku, z velkeho vyberu skladovych zasob a to za ceny stejne
nebo dokonce nizsi nez maji cinane na ebay-ji jste velmi mimo realitu.
Abych jen plane nezvanil, Jste li prazak, tak treba
http://www.vpcentrum.eu/index.php?route=product/search&filter_name=li-po

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz